1. Actief blijven: trainen
  • Actief blijven: trainen

    Vrouwen die yoga beoefenen Vrouwen die yoga beoefenen Vrouwen die yoga beoefenen

    Een evenwichtige training

    Ga ook op yoga of Pilates voor een goed evenwicht tussen lichaam en geest, en geef uw algehele welzijn een oppepper.

    Ook al houden regelmatige activiteiten, zoals rennen of zwemmen, uw lichaam gezond en sterk, ze kunnen ook leiden tot ongelijkmatige slijtage van spieren en gewrichten, gebrek aan soepelheid en uiteindelijk tot ongemak. Daarom gaan steeds meer professionele atleten yoga of Pilates doen ter aanvulling op hun training en voor een mooi evenwicht tussen lichaam en geest. Dat kunt u ook! De diepe ademhaling en het stretchen bij yoga kan helpen: uw lichaam voor te bereiden op de belasting die bewegen met zich meebrengt de bloedsomloop te stimuleren pijnlijke en verkorte spieren soepeler te maken letsel door andere activiteiten te voorkomen fysieke en emotionele stress te bestrijden de delen van uw lichaam die gespannen of uit evenwicht zijn, te ontspannen Pilates heeft vergelijkbare effecten en richt zich met name op het stabiliseren van de "kern" van het lichaam: de rug en buik.

    Een paar yoga- of Pilates-oefeningen voor of na uw training,of tussen twee trainingsessies in, verbeteren niet alleen uw conditie, maar ook uw concentratievermogen, innerlijke evenwicht en algehele welzijn.

Volg het FUTURO™-merk:
FUTURO is een handelsmerk van 3M.
Wijzig land
Nederland - Nederlands