Hartelijk dank voor de aankoop van een van onze 3M autoschadeherstelsystemen (3M™ stofafzuigers, 3M™ elektrische en pneumatische schuurmachines of 3M™ Perfect-It™ excentrische polijstmachines). Voor service en reparaties binnen de garantie raadpleegt u de handleiding voor het garantieproces en vult u het garantieformulier in.
Voor elk verzoek dient u een aankoopbewijs op te sturen, samen met het serienummer dat u op het formulier hebt ingevuld.
3M biedt vanaf de verkoopdatum twee jaar garantie op de 3M™ Perfect-It™ Excentrische polijstmachine. Als een eindgebruiker (klant) binnen deze garantieperiode een probleem heeft met het gereedschap, dient deze in eerste instantie contact op te nemen met zijn 3M distributeur. Als de 3M-distributeur vaststelt dat het inderdaad om een geldige garantieclaim gaat, moet de distributeur een reparatieformulier voor gereedschap onder garantie invullen (zie hieronder) en het formulier per e-mail naar het 3M Customer Issue Resolution Team (CIR) sturen met het verzoek het gereedschap op te halen en naar de plaatselijke erkende serviceprovider te brengen.
De distributeur wordt verzocht de lokale erkende serviceprovider een kopie van de e-mail te sturen. Hieronder vindt u een lijst met e-mailadressen voor 3M Customer Issue Resolution Team (CIR) en erkende serviceproviders per land.
Handleiding voor het garantieproces (PDF, 123 KB)
Reparatieformulier voor gereedschap onder garantie (PDF, 191 KB)
3M™ excentrisch polijstsysteem - Veelgestelde vragen over de garantie Engels (PDF, 108 KB)
3M biedt twee jaar garantie op de 3M™ stofafzuigers vanaf de verkoopdatum. Als een eindgebruiker (klant) binnen deze garantieperiode een probleem heeft met het gereedschap, dient deze in eerste instantie contact op te nemen met zijn 3M distributeur. Als de 3M-distributeur vaststelt dat het inderdaad om een geldige garantieclaim gaat, moet de distributeur een reparatieformulier voor gereedschap onder garantie invullen (zie hieronder) en het formulier per e-mail naar het 3M Customer Issue Resolution Team (CIR) sturen met het verzoek het gereedschap op te halen en naar de plaatselijke erkende serviceprovider te brengen.
De distributeur wordt verzocht de lokale erkende serviceprovider een kopie van de e-mail te sturen. Hieronder vindt u een lijst met e-mailadressen voor 3M Customer Issue Resolution Team (CIR) en erkende serviceproviders per land.
3M biedt vanaf de verkoopdatum twee jaar garantie op de 3M™ elektrische en pneumatische excentrische schuurmachines. Als een eindgebruiker (klant) binnen deze garantieperiode een probleem heeft met het gereedschap, dient deze in eerste instantie contact op te nemen met zijn 3M distributeur. Als de 3M-distributeur vaststelt dat er inderdaad sprake is van een geldige garantieclaim, dient de distributeur een reparatieformulier voor gereedschap dat nog onder de garantie valt (zie hieronder) in te vullen en het formulier per e-mail te sturen naar het 3M Customer Issue Resolution Team (CIR). Onze erkende Europese dienstverlener regelt de inzameling van het gereedschap.
De distributeur wordt verzocht de Europese erkende serviceprovider een kopie van de e-mail te sturen. Hieronder vindt u een lijst met e-mailadressen voor 3M Customer Issue Resolution Team (CIR) en de contactgegevens van de Europese erkende serviceprovider.
Handleiding voor het garantieproces van 3M schuurmachines (PDF, 145 kB)
Garantieformulier 3M schuurmachines (PDF, 122 kB)
Land van 3M CIR e-mailadres: 3M.CustomerIssueResolution.bnl(a)mmm.com
Land van 3M CIR e-mailadres: 3M.CustomerIssueResolution.bnl(a)mmm.com
Erkend servicecentrum: Catalfer Srl
Adres: Via Campo dei Fiori, 9 - 21020 Brunello (VA) Italië
Telefoonnummer: +39 0332 463509
E-mailadres: service.3M(a)catalfer.it
3M biedt vanaf de verkoopdatum twee jaar garantie op de 3M™ elektrische en pneumatische excentrische schuurmachines. Als een eindgebruiker (klant) binnen deze garantieperiode een probleem heeft met het gereedschap, dient deze in eerste instantie contact op te nemen met zijn 3M distributeur. Als de 3M-distributeur vaststelt dat er inderdaad sprake is van een geldige garantieclaim, dient de distributeur een reparatieformulier voor gereedschap dat nog onder de garantie valt (zie hieronder) in te vullen en het formulier per e-mail te sturen naar het 3M Customer Issue Resolution Team (CIR). Onze erkende Europese dienstverlener regelt de inzameling van het gereedschap.
De distributeur wordt verzocht de Europese erkende serviceprovider een kopie van de e-mail te sturen. Hieronder vindt u een lijst met e-mailadressen voor 3M Customer Issue Resolution Team (CIR) en de contactgegevens van de Europese erkende serviceprovider.
3M CIR e-mail: 3missueresolution(a)mmm.com
Handleiding voor het garantieproces van 3M schuurmachines (PDF, 145 kB)
Garantieformulier 3M schuurmachines (PDF, 122 kB)
Verenigd Koninkrijk 3M CIR e-mailadres: 3M.CustomerIssueResolution.bnl@mmm.com
Verenigd Koninkrijk 3M CIR e-mailadres: 3M.CustomerIssueResolution.bnl@mmm.com
Erkend servicecentrum: Catalfer Srl
Adres: Via Campo dei Fiori, 9 - 21020 Brunello (VA) Italië
Telefoonnummer: +39 0332 463509
E-mailadres: service.3M(a)catalfer.it